SEO auditi un stratēģijas Tava biznesa izaugsmei

Home / Uncategorized / SEO auditi un stratēģijas Tava biznesa izaugsmei

Ikkatrs, kurš bija sataisījis savu mājas lapu vai arī tiešsaistes iepirkšanās platformu, tomēr ir saskaries ar tādu jēdzienu kā seo stratēģija. Arī, ja Jūs neziniet saīsinājumu “SEO”, kas nozīmē mājas lapu optimizāciju priekš meklēšanas pārlūkiem, šeit var nojaust kāda ir īstā termina nozīmē. Tad kas ir seo? Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomāsimies situāciju, kad esiet sataisījis sev tīmekļa resursu – vietni, un Jūs vēlaties, lai visi to atrastu unn gribētu apmeklēt. Konkrēti šim nolūkam būs izvēlēta SEO mājas lapas optimizācija. Viennozīmīgi tā būs savdabīga rīcības shēma, kur apvienots rīcību komplekss, kas noved pie tā, ka tieši Jūsu lapa tiek galvenajās pozīcijās mekletājprogrammās.

Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

SEO attīstības vēsture

Cenšoties skatīt, kādā veidā sāka darboties digitālais mārketings un arī mājas lapas optimizācija, varētu atzīmēt, kad tā pakāpeniski pārtapa tieši no neprasmīga ieroča par augstu tehnoloģiju rīku. Rašanās periodā seo optimizācija jau ir pārdzīvojusi sekojošus galvenos etapus:
• līdz 1998.g. – sākumposms. Šajā laikā mājas lapa bija reklamēta, izmantojot surogātpasta atslēgas. Uz šodienu, ievērojot modernas mārketinga tehnoloģijas, šāda darbība izskatās “netīra” jo pārpilna ar spama vēstulēm;
• 1998.-2009. sākās PageRank periods. Google ir ieviesis šo algoritmu, mēģinot noteikt vietnes vietu, balstoties uz to linku skaitu, kas tad pastāv uz doto lapu internetā;
• Kopš 2009. gada seo optimizācija saka prasīt ievērojami lielāku vērību. Meklētājprogrammas uzsāk karu ar linkiem kā arī ievieš rangu faktorus. No šī brīža vajadzīga kvalitatīva satura un arī pārdomātas mājas lapas struktūras izstrāde, tāpēc kvalitatīva seo optimizācija sāka prasīt daudz laika kā arī līdzekļu;
• Tieši 2016.gads bija tas gads, kad vadošās meklētājprogrammas uzsāka ieviest algoritmu ranga paketi. Online vides zinātājiem beidzot kļuva saprotams, kad tiem nepārtraukti jāmeklē, kuri atslēgvārdi būs atbilstošākie, jāpadara vietne ērtāka lietotājam, jāaizpilda ar augstas kvalitātes saturu, jāstrādā pie koda optimizācijas kā arī jāuzlabo lapas noformējums.
Milzīgais pārveidojumu ātrums SEO sniedz iespēju izsecināt, ka ir vajadzīgs izsekot jaunākajām ziņām meklētājprogrammu popularizēšanas sfērā, tādējādi mājas lapas izveide tika pavisam jaunā līmenī. Tikai tā varēs rēķināties ar ievērojamu reklāmas efektivitāti.

Kur eksistē tāda mārketinga aģentūra, kas ļaus iekļūt TOP-3?

Protams, mājas lapas optimizācija, kā jebkura cita lieta, ir apgūstāma. Taču, tas nav vien pašas lapas seo optimizācija, standartā seo pakalpojumi ietver kompleksu darbību klāstu, kuros tiek likts klāt ievērojams speciālistu skaits. Parasti seo speciālists, jau ir tāds cilvēks, kā pienākumos ietilpst seo stratēģija un audits, savukārt, mājas lapas izveide ir jau citu darbinieku pienākums. Tagad ir ne viena vien mārketinga aģentūra, kura var piedāvāt apjomīgu pakalpojumu daudzveidību, piedāvājot pat pelnīt tieši uz informatīvām vietnēm, kurās var tikt izmantota, piemēram, google reklāma. Tādēļ šeit nebūs ekonomijas jautājums, ir jāmeklē tā digitālā mārketinga aģentūra, kura ir sevi pierādījusi un kā projekti veiksmīgi darbojas tirgū. Tāpēc svarīgākais ir jāatceras, ka tieši mārketinga pakalpojumi ne visu laiku ietver sevī pat lapas optimizāciju, tādēļ jāpēta tieši digitālais mārketings un arī tanī strādājošie seo speciālisti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *